Wednesday 2 April 2014

SeLaMAt DaTAnG ke BeSt ViTaMiN ShoP

Bagaimana saya mengenali dan jatuh hati dengan Shaklee sebelum menjadi pengedar yang SAH???


Produk pertama yang saya consume ialah GLA COMPLEX  pada Oktober 2013,kerana kitaran haid yang tidak teratur dan  telah diperkenalkan oleh PN.FUZIAH IDRIS(my best friend). Apabila kitaran haid tidak teratur, saya susah mengangak waktu subur saya untuk bersama suami bagi menginginkan zuriat pertama. Buat pengetahuan semua, saya baru sahaja berkahwin pada masa itu. Setelah hampir 2 bulan mencuba GLA, Alhamdulillah kitaran period saya sudah teratur, segugut pun sudah kurang.
Kemudian saya diperkenalkan dengan ESP "Energizing Soy Protein" untuk KOMBINASI SET KESUBURAN. Apabila mengambil ESP ni saya mula rasa bertenaga, cergas, tiada lagi masalah sakit-sakit badan dan yang BONUS saya memiliki kulit yang bebas masalah kusam dan tidak bermaya.
Sampai sekarang saya masih mengamalkannya dengan pertambahan ALFAFA COMPLEX, VIT C dan VIT E bagi combination SET KESUBURAN+KECANTIKAN.
Testimoni pertama saya apabila memenangi CONSTEST SAYA SUKA SHAKLEE..(belum menjadi pengedar SHAKLEE time ni)





No comments:

Post a Comment